Alla inlägg den 12 april 2010

Av Eddie/Tommie Fransson/Eneqvist - 12 april 2010 21:27

Brillan <3


Som alla vet så kvalade sig AIK till elitserien igår och självklart va Klosinski och grabbarna där för att kolla matchen, samtidigt den matchen firade dom klushan och alla var glada för han har blivit en officiell gnagare! Fast den glädjen blev kortvarig, i alla fall för klushan! Det ryktas om att han hade sex med motståndarens tränare i spelargången och när klushans grabbar fick reda på detta blev dom helt vansinniga på klushan, han som precis hade blivit en trogen gnagare.


(Känsliga läsare varnas!)

  (Eddies mästerverk i paint)
Alexander Hammarstedt, mer känd som ath- var också på matchen, i ställe för att kolla på matchen som han betalat för satt han och raggade på några fjortis 95 brudar.



Trams


Douglas Wagnås vill också va med i bloggen, självklart kan vi inte lägga ut bilder på alla våra fanbotar för det skulle bli alldeles för många! Men här kommer han, sötbotN Douglas Wagnås!

 



Olsson = Färsking.


Enligt riktigt starka källor (ögon vittne från mig själv) så skulle Christoffer "Olle" Olsson spela tuff på filmkvällen hos Gullavee i fredags. Han hade köpt sin fjortis-snus granit och skulle öppna dosan med en hand när han skulle bjuda någon person. Det roliga i detta var att han tappade ut exakt alla snus på golvet. 

   

  



Jag vill även utdela "Dagens Ros" till Filip "FG" Granander.


Han får rosen tack vare sitt tappra mod på internet, med diverse hot hit och dit. Men IRL (In Real Life) så är han som en nallebjörn (helt tyst).




Till sist vill jag be om ursäkt och så vill jag förklara varför Jag och Tompa inte har uppdaterat så bra på senaste.


Jag, Tompa, ath- och barkiiz har varit på cs-läger i Kista. Anledning till att vi valde just Kista var för att vi ville se deras kultur och andra spelstilar från andra delar av världen. 




Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Edd4n o 7omp4 satsar hårt som blogersKER xDD Vi älskar våra bottar fahlan, boll3 o tm

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards